+36 22 530 030 hello@culligan-hungary.hu

GYIK

Gyakran ismételt kérdések

Mit tehetek, ha az Aqua Vital vízadagolómmal kisebb problémák adódtak?

Az új ballon a felhelyezéskor „bugyborékol”?

Ez teljesen normális jelenség. Amikor az új ballont felteszi a gépre, a készülékben található belső tartály megtelik friss vízzel. A légszűrő rendszeren keresztül levegő áramlik a ballonba, és így elkerülhető, hogy vákuum alakulhasson ki benne. Amint a belső tartály feltöltődik, a bugyborékolás is megszűnik.

A vízadagoló nem ad vizet.

Győződjen meg, hogy a készüléken levő ballonban van-e víz. Ha nincs, helyezzen fel egy teli ballont. Balloncsere egyszerűen. Ha van, emelje meg határozottan a ballont, és engedje vissza. Amennyiben nem oldódik meg a probléma, kérjük keresse a szervízes forródrótunkat. Azonnal intézkedünk!

A vízadagoló nem ad hideg vizet.

Ellenőrizze, hogy a készülék kap-e áramot: a konnektorban van-e áram, ill, a tápkábel nincs-e a gépből kicsúszva. A készülék hátulján lévő hőfokszabályzót tekerje az óramutató járásával megegyező irányba, és várjon 15-20 percet. Ha nem tapasztal változást, keresse a szervizes forródrótunkat. Azonnal intézkedünk!

A vízadagoló nem ad forróvizet.

Ha a készülék áram alatt van, és ennek ellenére nem ad melegvizet, kérjük keresse szervizes forródrótunkat. Azonnal intézkedünk!

Mennyi vizet kell egy embernek naponta meginnia?

A felnőtt emberi szervezetnek 1,5-2 liter folyadék felvételére van szüksége naponta. Általában a szervezet szomjúságérzettel jelzi a folyadékigényt, de erre nem mindig szabad hagyatkozni, hiszen idősebb korban jelentősen csökken a szomjúságérzet.

Folyadékszükségletünk egyénenként változó lehet életkorunk, táplálkozásunk, fizikai aktivitásunk, valamint a környezetünk hőmérséklete, a levegő páratartalma, stb. miatt. A napi szükséges folyadékmennyiség kiszámításánál ezért minden esetben figyelembe kell venni ezeket a különbségeket.

Kihez forduljak, ha további kérdéseim vannak?

Kérdése van? Örömmel állunk rendelkezésére akár telefonon, akár E-mailben!

Hívjon minket az 06 40 / 200 – 534 és, magyarországi vezetékes telefonszámról kedvezményesen hívható kék számon!

Vagy használja a láblécben az „Azonnali visszahívást kérek” űrlapot! Visszahívjuk!

Honnan származik az Aqua Vital víz?

Az általunk forgalmazott Aqua Vital Prémium ásványvizet egy gondosan kiválasztott, magyarországi forrásból palackozzák, mikrobiológiai tisztaságát szigorú vizsgálatokkal természetesen folyamatosan ellenőrzik.

Mennyi ideig tartható el az AQUA VITAL Prémium ásványvíz?

Közvetlenül palackozás után valamennyi Aqua Vital ballon nyakán, a kék kupakon feltüntetik a lejárati dátumot. A szavatossági idő így olvasható pl. : 2015.08.22.

Díjmentes próba

Tesztelje készülékünket 14 napig költség és- kötelezettségek nélkül! Azért, hogy Ön nyugodtan, kockázatok és kötelezettségek nélkül meggyőződhessen arról, hogy a folyamatosan rendelkezésére álló, friss, hideg ásványvíz ügyfeleire, kollégáira, és Önre milyen jótékony hatással van, lehetővé tesszük, hogy 14 napig kipróbáljon egy Aqua Vital Coolert. És ez Önnek egy fillérjébe sem kerül.